Tuesday, August 24, 2010

Beramal Jariah

Sempena Bulan Ramadhan bulan yg penuh keberkatan ni, sy tak ketinggalan nk beramal jariah.. hari tu, en.hubby ader tanyer sayer, banyak tak baju2 yg da tak boleh pakai. Daripada duk terperuk dlm lemari baik la sedekah kat umah anak2 yatim.. Kira amal jariah jugak tu.. So, sy pun mulalah menyelongkar lemari2 yg ada 3 biji kat umah tu.. sumernyer berisi baju-baju lamer sayer.. hehe..

Baju kat atas ni baru separuh.. Dan hasil yg sayer dpt selepas menyelongkar n mengasing adalah...

*


*


*


*


*


*


*


*


*

Ha.. banyak tak.. yg tinggi tu baju2 termasuk la baju kurung, t-shirt, blause, jubah, baju tido n tudung yg da sayer tak pakai. Yang rendah tu plak, baju n sluar en.hubby.. sket jer.. takper la.. janji ader..

Key la.. da dekat pukol 1 la.. nk bersiap2 gi klinik wat check-up.. minggu ni da minggu yg ke-37 preggy.. ish kejap jer lagi... takutnyer.....

No comments: