Thursday, August 12, 2010

Eppy Besday To Me & Qisqis

Actually, Besday sayer ngan Qisqis tak samer tarikh cumer samer bulan jer.. Saya 8 Ogos n Qisqis 19 Ogos. Tp, nk senang wat sekali arung jer.. nk wat maser tarikh besday Qisqis time tu da poser.. So, wat la maser tarikh besday sy.. Kami sambut ber3 anak beranak jer..

Da beso rupernyer Qisqis ni.. da 3 tahun. sedar tak sedar sekejap jer maser berlalu.. Jap lagi Qisqis da jd kakak.. harap2 dpt jd kakak yg terbaik untuk adiknya.. Kengkadang tu riso gak n terpikir camaner nnt kalau adik dia da kuar? boleh ker dia bertolak ansur ngan adik dia. Sebab skrg ni dia mmg rapat sgt2 ngan sayer.. Tido mesti atas lengan sayer.. takut dia jeles ngan adik dia nnt.. Harap2 kalau perkara tu berlaku, sy boleh atasinyer dgn baik..

Perkembangan Qisqis skrg ni, da pandai bercakap ngan petah.. tp, kengkadang biler dia cakap laju2 tak paham gak aper yg dia cakap. Pastu suker sgt membebel cam papa dia.. Lagi 1, pantang jumper microfon menan. Biler jumper, dok asik menyanyi sambil joget2.. Yg ni dia ikut sayer la kot.. sebab sy kan suker menyanyi. hehe..

Da r.. pe2 pun mama nk wish to Qisqis, Heppy Besday sayang.. Moga sentiasa menjadi anak yang baik dan kakak yg bertimbang raser n syg ngan adiknyer nnt.. Moga sentiasa dilindungi dan dilimpahi rahmat dari-Nya. Amin..

Layanz jer la gambo2 kat bawah ni yer..

Kek yg telah disponsor oleh En. hubby.. Thanks papa.. Lup u muah! muah!..

Muka2 besday girl yg ceria..

Part yg paling Qisqis suker.. tiup lilin.. tp, lilin susah nk padam.
Kena ada bantuan dr mama.

Suapan kasih wat insan2 tersayang..


Qisqis da 3 tahun..


video
Video Qisqis tiup lilin..

No comments: