Wednesday, August 25, 2010

Menu Berbuka Hari ke-14

Oleh kerana semalam sy hanyer berbuka ber2 dgn qisqis, so, sy tak masak.. sy cumer gi beli kat Param jer.. En. hubby berbuka kat luar sbb dia ader kejer.. Menu2 yg sy beli..

cam biaser, Bubur Lambuk Kg. Baru. semalam, bubur ni jd main menu.. pengganti nasik..

Mertabak Keramat.. Sedap.. nk beli pun kena beratur panjang..

Samosa ayam ngan daging.

Kuih Lompat Tikam. Tak tau, yg maner 1 lompat n yg maner 1 kena tikam..
tp, sedap.. manis..

First time minum air soya di bulan puaser ni.. ahh.. sedap..

Tu jer menu utk semalam.. yg habis cumer bubur lambuk ngan kuih lompat tikam jer.. yg len tak abis. almaklum makan ber2 jer ngan qisqis.. Pasni nk carik kuih badam berendam plak.. semalam carik tak jumper..

------------------------------------------------------------------------------------------------

Menu bersahur Hari ke-15

Lauk2 utk sahur ni pun sayer beli kat Param gak semalam.. senang, tinggal panaskan jer biler nk makan.. lauk2 yg sayer beli....

Siput sedut masak lemak cili api.. my faberet u...

Pucuk ubi masak lemak gak..
sayer pun tak tau naper time preggy ni sayer suker sgt makan masakan lemak2 ni.. Takut jer badan bertambah2 lemak.. ish, chau..

Last, hati+pedal+leher ayam goreng ngan kacang panjang..

Sedapkan lauk sahur sy utk hari ni.. bertambah2 nasik sy ngan hubby makan.. macam makan utk buka plak. hehe.. Key.. tu jer..

No comments: