Thursday, August 26, 2010

Menu Berbuka Hari ke-15

Hai all, da petang2 cenggini baru nk wat entry menu berbuka.. terlambat sudah.. takper la.. Actually semalam sy tak masak.. wat request kat en.hubby suh bawak balik Nasi Beriani Bukhara deri Restoran Syed kat Shah Alam.. sebelum ni da penah makan kat restoran dia sendiri. Memang sedap gilops.. Kalau ikutkan, sy bukan pengggemar tegar makan nasik beriani ni.. tp, lepas raser skali tahun lepas, terus sgt2 berminat.. minat dgn nasik yg ni jer la.. nasi beriani bren lain tak pulak.. Aper yg menyebabkan sy suker sgt ngan nasik tu sbb, nasik dia jenis tak kering cam nasik beriani kat restoran SABA kat Cyberjaya tu.. nasik yg ni jenis lembab2.. Ish, tak mo la citer panjang2. Nnt teringin nk makan lagi plak. Da la hr ni kena buka sengsorang lagi. En. hubby kena stayback.. nk buka aper ek petang ni. nk gi redah PARAM petang2 ni mesti ramai giler org.. K r, tengok jer la gambo nasik beriani tu yer..


Ni la ghuper Nasi Beriani Bukhara yang sedap tu..

Ni plak papedom yg digoreng sendiri.. tersangat la sedap biler dimakan dengan nasi beriani tu..


hatiberbisik: teringin nk berbuka kat SR mcam lynn ngan CT K gi semalam.. kat alamanda pun kena book tempat gak tak??

3 comments:

hyazz said...

btol ker tu...panjang tol berasnyer ek... masuk ler gmbar yg semalam tu...

SueZul Corner said...

gambo yg maner 1 kak ya.. gambo makan ker gambo tragedi???

MRS. K said...

pegi la makan Sr.. kang kesian baby leleh air liur...