Wednesday, August 18, 2010

Menu Berbuka Hari Ke-7

Petang2 baru nk wat ntry menu semalam.. sengajer jer nk kasik org lapar.. sori ek.. hehe.. Memandangkan semalam sayer hanya berbuka ber2 dengan anak dare, so, sayer takder mood nk masak. Bapaknyer, katernyer ader operasi. so, dia berbuka di luar la.. Semalam, lepas balik dari check up, terus singgah kat Param. time tu dlm kol 3.30 ptg. So, org pun tak ramai lagi.. Cumer yg tak besh nyer ujan lebat.. tp, ader sayer kisah?? sayer redah jer... So, hasil tangkapan semalam.....

Ikan kembung masak asam pedas.. Kureng r asam pedas dia.. Semalam makan sket jer. sambung wat makan maser sahur..


Siput Sedut Masak Lemak cili api.. Perh.. sedap giler.. Marverles..
sayer ratah ni ngan lauk kat bawah ni jer semalam..

Sambal tempoyak pucuk ubi.. My feberet..

Kuih Tako yg kusangkakan Tepung Pelita.. Ciss!!

Yang ini untuk anak dara.. Habis dia makan sorang.. tak sangka ruper2nyer dia suka makan Bubur Lambuk Kg. Baru. next time, leh belajar buat..

Ni muka budak yg suka sangat makan Bubur Lambuk Kg. Baru..

Petang ni bercadang nk masak Nasik Goreng Sardin jer kot.. Besok sayer tepek gambornyer..
Key.. korang sumer, selamat berbuka....

2 comments:

MRS. K said...

merah pekat likat kaler asam pedas tu

SueZul Corner said...

harap merah pekat n likat jer.. raser kureng.. pasni jgn beli lagi..