Thursday, August 19, 2010

Menu Berbuka Hari Ke-8

Hola.. Nak citer menu berbuka semalam.. Semalam cumer masak yg simple jer.. wat nasi goreng sardin yang mmg menjadi faveret kami sekeluarga.. sementara sy masak nasik goreng ni, en.hubby tolong goreng ikan.. goreng garing2, sedap utk meratah gitu jer.. qisqis cumer ratah ikan goreng jer. mungkin sebab ikan tu rangup.. nasik dia sentuh sket..

Ni la ghuper Nasik Goreng Sardin tu.. Dapat thumbs up dr en.hubby. hehe.. bangga kejap..

Ni Ikan Goreng Rangup yg digoreng oleh en. hubby..


Air Sirap bandung cincau... Ni pun en.hubby yg buat.. Thanks papa..

Kalau nk tahu, syer bersemangat nk masak biler en.hubby tolong skali kat dapur.. Tapi, klu dia ader, alamat dapur mmg bersepah la.. dia jenis suka masak tapi tak suka kemas lepas siap masak.. takper la.. kemas tu biarlah sy yg buat.. Dia da tolong masak pun da kira cukup bagus da.. Untuk buka petang ni, en.hubby suggest masak bubur kanji belah utara.. sy tak pernah try lagi buat.. tp, sy akan cuber gak wat petang ni.. kalu jadik gambonyer sy tempek besok yer..

Key r, da dekat kol 12.30 nie. bersiap2 nk gi mega sale kat PICC. Org lain da beli bermacam2 kat saner.. sy plak baru jer terhegeh2 nk terjah.. Almaklumlah.. skrg ni sy da bertambah berat. so, kena slow2 la.. hehe.. tu yg slalu lambat..

2 comments:

hyazz said...

sedap jugak kan... baguih la sue... sumer nyer bekerjasama...

SueZul Corner said...

hehe.. bekerjasama tang nk makan jer.. tang lain, kena bodek dulu.. lalala..