Thursday, August 12, 2010

Salam Ramadhan dr Zulyanie & Co.

Hehe.. Walaupun hr ni da masuk hari ke-2 Ramadhan, tp sayer taknak ketinggalan n nak amek kesempatan untuk mengucapkan Selamat Berpuasa kepada sumer Bloggers.. Dan saya ingin memohon ampun dan maap sekiranya ada wat salah n terguriskan hati korang sumer.. Almaklumlah, sy hanya insan biaser yg tak lepas dari membuat silap..

Harap2 puaser kali ni dpt penuh. Kalau tak dapat penuh pun, lebih separuh pun jadilah.. Sebab da ada pengalaman tak dapat puaser selama sebulan masa lahirkan Qisqis dulu. Jenuh nk membayarnyer wei.. 2 tahun baru abis ganti.. Siap kena bayar fidiyah lagi.. Sib baik sekrang kalu nk bayar fidiyah da tak yah susah2 cari org miskin. Terus jer gi bayar kat Pejabat Zakat.. Sonang gituw...

No comments: